Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That Lasts
Produktbeskrivelse
I boken «Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That Lasts» undersøker bestselgende forfatter og markedsfører Ryan Holiday fenomenet vedvarende suksess innen kunst og kreativitet. Med eksempler fra kjente filmer som «The Shawshank Redemption», som i utgangspunktet feilet på kino men senere ble en kultklassiker med over 100 millioner dollar i inntekter, og bøker som «The 48 Laws of Power», som til tross for å ikke ha vært en bestseller i mer enn ti år, har solgt over en million eksemplarer, avdekker Holiday hva som skal til for å skape verker som varer. Han stiller spørsmål om hvordan band som Iron Maiden fremdeles tiltrekker seg store publikum globalt, til tross for manglende radio- eller TV-dekning i flere tiår. Gjennom sin rike erfaring fra samarbeid med fremtredende virksomheter som Google og American Apparel, samt intervjuer med kreative skaperne, gir Holiday en grundig innsikt i hvordan man kan skape og markedsføre verk som oppnår varig relevans og suksess.