Purple Cow, New Edition: Transform Your Business by Being Remarkable
Produktbeskrivelse
Den banebrytende klassikeren som revolusjonerte markedsføring ved å lære bedrifter at enten er de bemerkelsesverdige, eller så er de usynlige. Få forfattere har hatt en så varig innvirkning og global rekkevidde som Seth Godin. Gjennom en serie nå klassiske bøker, oversatt til 36 språk, har han lært generasjoner av lesere hvordan man skaper bemerkelsesverdige produkter og sprer kraftfulle ideer. I "Purple Cow", først utgitt i 2003 og revidert i 2009, lanserte Godin en bevegelse for å utvikle ekte bemerkelsesverdige produkter som virkelig er verdt å markedsføre. Gjennom historier om selskaper som Starbucks, JetBlue, Krispy Kreme og Apple, kombinert med sin karakteristiske provokative stil, inspirerer han leserne til å revurdere hva markedsføringen deres egentlig sier om produktet. I en verden som blir mer og mer støyende for hver dag som går, har Godins utfordring aldri vært mer relevant for forfattere, markedsførere, annonsører, entreprenører, skapere, produktledere og alle som ønsker å skille seg ut.