The Art of the Start 2.0: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
Produktbeskrivelse
En grundig revidert og utvidet utgave av Guy Kawasakis klassiske og bestselgende guide til lansering og suksess med nye produkter, tjenester eller ideer. Enten du er en ambisiøs entreprenør, eier av et lite selskap, intraprenør eller leder i ideell sektor, gir denne boken omfattende råd om viktige emner som innovasjon, rekruttering, kapitalinnhenting og merkevarebygging. Med et overflod av bøker, artikler, nettsteder, blogger, webinarer og konferanser er det lett å bli overveldet, noe som kan føre til at mange oppstarter mister fokus, eller til og med går konkurs før de når sine mål. "The Art of the Start 2.0" adresserer dette problemet ved å sammenfatte Guy Kawasakis mangeårige erfaring som en av de mest engasjerte og ukonvensjonelle strategene i næringslivet. Denne nye utgaven har gjennomgått en total overhaling og er hele 64 prosent lengre enn den første versjonen. Den inneholder Kawasakis nyeste innsikter og praktiske råd om sosiale medier, crowdfunding, nettsky-løsninger og mye mer.