PORTFOLIO

The Challenger Customer: Selling to the Hidden Influencer Who Can Multiply Your Results

The Challenger Customer: Selling to the Hidden Influencer Who Can Multiply Your Results

Produktbeskrivelse

For fire år siden revolusjonerte de bestselgende forfatterne av "The Challenger Sale" salgsverdenen ved å presentere en ny og dristig tilnærming som utfordret tradisjonelle oppfatninger. Nå avdekker deres nyeste forskning noe enda mer overraskende: Å være en Challenger-selger er ikke tilstrekkelig; din suksess avhenger også av hvem du utfordrer. Tenk på din ideelle kunde: vennlig, klar for å møte deg, og ivrig etter å støtte deg i salgsprosessen og fremme produktene og tjenestene dine innen organisasjonen. Det viser seg at dette er den personen du minst har behov for. De fleste markedsførings- og salgsteam retter seg mot «lavt hengende frukter»: kunder som er ivrige og har klart definerte behov. Dette er bare menneskelig natur; det er mye enklere å bygge et forhold til noen som alltid har tid til deg, engasjerer seg i innholdet ditt og lytter oppmerksomt. Men ifølge ny CEB-forskning, basert på data fra tusenvis av B2B-markedsførere, selgere og kjøpere verden over, er det høyt presterende teamene som fokuserer tiden sin på potensielle kunder som er langt mer krevende.

Prishistorikk

Lavest
325 KR
Høyest
342 KR
Gjennomsnitt
333 KR
Median
332 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PORTFOLIO
Navn The Challenger Customer: Selling to the Hidden Influencer Who Can Multiply Your Results
GTIN/EAN/ISBN 9781591848158
Kategorier Bøker