I en verden der kjøpsbeslutninger gjøres på sekunder, er det avgjørende å fange kundenes oppmerksomhet raskt. "The 10-Second Customer Journey" er den ultimate guiden for å oppnå raske konverteringer innen digital markedsføring. Forfatter Todd Unger, med over tretti års erfaring innen forbrukermarkedsføring, reklame og digitale produkter, deler sin ekspertise for å hjelpe markedsførere, annonsører og bedriftsledere å navigere i den transformerende kundeopplevelsen. Hovedutfordringen? FRIKSJON. Virksomheter som klarer å minimere friksjonen og lede potensielle kjøpere effektivt gjennom kjøpsprosessen, vil ha en fordel i det moderne markedet—tenk Amazon sine enkle 1-klikk kjøp. Men for å redusere friksjon kreves en sømløs integrering av markedsføring, produkter, e-handel og service i en sammenhengende kundeopplevelse, noe mange silobaserte selskaper sliter med. Denne boken fungerer som en spillebok for å hjelpe deg å fange raske konverteringer og bygge en sterkere kundedatabase.