Endre strategien din for prising fra gjetning til en strukturert tilnærming. I SaaS-verdenen finnes det mange utfordringer, men den mest kritiske handler utvilsomt om prising. Det å la penger gli unna ved å ta for lite betalt, eller å skremme bort kunder med forvirrende prismodeller, er blant årsakene til at mange SaaS-selskaper mislykkes. Å få prisen riktig kan være avgjørende for forskjellen mellom å klare seg og oppleve høy inntektsvekst. Men vær advart; dette er ikke en bok om pristeori. Etter mange år med å lære B2B-selskaper hvordan de kan maksimere verdien og vinne nye kunder med riktige prismodeller, har ekspert på prising Marcos Rivera destillert sin kunnskap inn i denne boken. Han har oppdaget at prising, slik som musikk av høy kvalitet, handler om å finne ut hva som fungerer for deg. I denne boken vil du lære hvordan du kan: * Legge grunnlaget for verdibestemt prising * Forstå hvordan du monetiserer på riktig (og feil) måte * Fatte hvorfor de fleste prisstrategier mislykkes * Mestre kunsten å pakke tjenester * Bli bedre på prising over tid.