Oppdag hvordan noen av verdens mest ikoniske drikkemerker ble til – eller ikke ble til. Den anerkjente kreative og markedsføringsguruen David Gluckman deler spennende historier fra sine tiår med arbeid i den overraskende verdenen av alkoholbranding. Fra smuglernes dager på 1930-tallet til dagens moderne virksomhetslandskap, tar denne boken deg med på en uventet og opplysende reise gjennom de merkelige opprinnelsene til kjente merker som Baileys Irish Cream, Tanqueray Gin og mange andre. Lær historien om et milliarddollars brand som oppsto i SoHo i London, og ble til i løpet av bare 45 minutter. Få innsikt i hvordan det havnet på pulten til Chicagos Max 'The Hat' Zimmerman, og hvorfor New Yorks Abe Rosenberg erklærte: 'Den skiten kommer aldri til å selge!' Gjenskap fortellingen om Guinness Light, den største floppen siden Edsel, og oppdag de bisarre begynnelsene av take-home versjonen av Draught Guinness, komplett med en plastisk sprøyte. Nyt de underholdende hendelsene og triumfene, inkludert en stående applaus fra 40.