How to Be a Graphic Designer Withou: New Expanded Version
Produktbeskrivelse
Boken "Hvordan være grafisk designer uten å miste sjelen" ble først utgitt i 2005 og har raskt blitt en anerkjent ressurs for grafiske designere over hele verden. Den kombinerer praktiske råd med filosofiske perspektiver, noe som gir unge fagfolk verdifulle verktøy for å starte sine karrierer. Denne nye, utvidede utgaven oppdaterer teksten med friske kapitler om profesjonelle ferdigheter, den kreative prosessen og globale trender som fokuserer på samfunnsansvar, etikk og den digitale kulturens fremvekst. "Hvordan være grafisk designer" tilbyr klar, konsis veiledning sammen med fokuserte, pragmatiske strategier for å etablere, drive og promotere et designstudio; finne arbeid; og samarbeide med kunder. Boken inneholder også inspirerende nye intervjuer med ledende designere, inkludert Jonathan Barnbrook, Sara De Bondt, Stephen Doyle, Ben Drury, Paul Sahre, Dmitri Siegel, Sophie Thomas og Magnus Vol Mathiassen.