Principles of Marketing av Anders Ph.D. Parment, Philip Kotler, Gary Armstrong

Principles of Marketing av Anders Ph.D. Parment, Philip Kotler, Gary Armstrong

Produktbeskrivelse

Den skandinaviske utgaven av "Principles of Marketing" er en utmerket introduksjonsbok for både studenter på lavere nivå og fagfolk i bransjen. Denne tredje utgaven er tro mot det klassiske konseptuelle rammeverket utviklet av Kotler og Armstrong, som har blitt anerkjent som en enestående innføring i markedsføring. Boken har vært et verdifullt verktøy for millioner av lesere og gir et solid grunnlag i de grunnleggende prinsippene for markedsføring.

Prishistorikk

Lavest
849 KR
Høyest
897 KR
Gjennomsnitt
863 KR
Median
865 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Principles of Marketing av Anders Ph.D. Parment, Philip Kotler, Gary Armstrong
GTIN/EAN/ISBN 9781292354996
Kategorier Bøker