Principles of Marketing, Global Edition av Philip Kotler, Gary Armstrong, Sridhar Balasubramanian

Principles of Marketing, Global Edition av Philip Kotler, Gary Armstrong, Sridhar Balasubramanian

Produktbeskrivelse

Motiver studentene til å lære om de viktigste trendene som påvirker moderne markedsføring i et hurtig forgjengelig, digitalt markedsmiljø. Den 19. utgaven av "Principles of Marketing" er omfattende revidert for å presentere grunnleggende markedsføringsprinsipper innenfor en innovativ ramme for kundeverdi. Med MyLabRevel-utgavene av denne teksten kan du nå nå ut til hver enkelt student på en engasjerende og interaktiv måte.

Prishistorikk

Lavest
999 KR
Høyest
1198 KR
Gjennomsnitt
1153 KR
Median
1198 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Principles of Marketing, Global Edition av Philip Kotler, Gary Armstrong, Sridhar Balasubramanian
GTIN/EAN/ISBN 9781292449364
Kategorier Bøker