Din nyopprettede bedrift har nettopp blitt lansert på nettet, men du har ikke et eneste øre til markedsføring. Hvordan kan du skape en bevegelse rundt produktet ditt? Hvordan får du de første tusen, eller til og med millionen av kundene? Når man starter fra bunnen av, virker det helt umulig. Her kommer vekst-hackeren inn i bildet. Kanskje du ikke har hørt om vekst-hacking før, men du har garantert nyte godt av de milliarder av dollar-store merkene som er bygget på denne metoden: Hotmail, AirBnB, Facebook, Dropbox og mange flere. Vekst-hackere spesialiserer seg på å gjøre det som tradisjonelle forretningsfolk ville ansett som umulig: å skape noe fra ingenting. De 'hacker' veksten til bedriften sin og skaper en fortelling om sensasjonell suksess, noe som forvandler mediene, brukerne og sosiale medier til en viral markedsføringskraft som bidrar til at bedriften vokser eksponentielt. Silicon Valley har innsett at vekst-hacking - i motsetning til TV-reklamer og reklameplakater - er det vellykkede oppstartens hemmelige våpen. Nå er vekst-hacker-eksepsjonell Ryan Holiday klar til å dele sine erfaringer og lære deg hvordan.