Profile Books Ltd

The 22 Immutable Laws Of Marketing

The 22 Immutable Laws Of Marketing

Produktbeskrivelse

Boken 'The 22 Immutable Laws Of Marketing' av Al Ries og Jack Trout avdekker tidløse prinsipper som styrer markedsføringsverdenen. Gjennom en grundig analyse av både vellykkede og mislykkede markedsføringskampanjer gir forfatterne innsikt i hvorfor enkelte gode ideer ikke alltid når sine mål. Boken inneholder virkelige eksempler fra industrien og praktiske anbefalinger, som gir leserne muligheten til å forstå hva som virkelig fungerer i markedsføringen. Med en klar og lettfattelig tilnærming illustreres de ufravikelige lovene som enhver markedsfører bør kjenne til for å oppnå suksess.

Prishistorikk

Lavest
138 KR
Høyest
169 KR
Gjennomsnitt
153 KR
Median
153 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Profile Books Ltd
Navn The 22 Immutable Laws Of Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781861976109
Kategorier Bøker