Profile Books Ltd

The Economist: Business Strategy 3rd edition

The Economist: Business Strategy 3rd edition

Produktbeskrivelse

Effektiviteten av en godt utformet strategi som blir godt implementert, er avgjørende for en bedrifts fremtidige suksess eller fiasko. Historien er full av strategiske avgjørelser, både store og små, som har vært dårlig gjennomtenkt, dårlig organisert, og konsekvent katastrofale. Denne oppdaterte guiden gir en omfattende oversikt over hele prosessen for strategiske beslutninger - fra visjon, prognoser og ressursallokering, til implementering og innovasjon. Strategi handler om å forstå hvor man står nå, hvilken retning man skal ta, og hvordan man skal komme dit. Det er ikke rom for timidity eller forvirring. Selv om administrerende direktør og styret bestemmer selskapets overordnede retning, er det ledere på alle nivåer av organisasjonen som bestemmer hvordan visjonen kan omsettes til handling. Kort sagt, alle er involvert i strategiarbeidet. Men det å få det riktig medfører vanskelige valg: Hvilke kunder skal man rette seg mot, hvilke produkter skal tilbys, og den beste måten å holde kostnadene lave samtidig som man opprettholder høy servicekvalitet. I tillegg vil stadig skiftende forretningsforhold uværgelig bringe nye utfordringer.

Prishistorikk

Lavest
214 KR
Høyest
237 KR
Gjennomsnitt
222 KR
Median
218 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Profile Books Ltd
Navn The Economist: Business Strategy 3rd edition
GTIN/EAN/ISBN 9781781252314
Kategorier Bøker