Profile Books Ltd

The Ten Faces of Innovation

The Ten Faces of Innovation

Produktbeskrivelse

Innovasjon er livsnerven i enhver virksomhet – drivkraften som holder en organisasjon i gang i et krevende marked. Men innovasjon er av natur utfordrende å planlegge for, måle og veilede. I boken 'The Ten Faces of Innovation' gir Tom Kelley en innsikt i hvordan man kan mestre denne komplekse prosessen. Kelley, kjent for sin bestselger 'The Art of Innovation', deler de strategiene som hans anerkjente designfirma IDEO benytter for å fremme originalt tankegods og overvinne motstand fra dem som hemmer kreativitet. For Kelley handler innovasjon om enkeltpersoner og team. Han identifiserer ti sentrale roller utviklet av IDEO, som alle kan adopteres for å fremme innovasjon i ulike situasjoner. Fra 'antropologen' og 'hinderløperen' til 'opplevelsesarkitekten' og 'krysspollinatoren', disse rollene blir illustrert med virkelige eksempler fra næringslivet og vil hjelpe deg med å omforme arbeidsmetodene dine, samtidig som du viser andre hvordan de kan gjøre det samme. Resultatet er en strålende og anvendelig guide til å fremme kreativitet og skape en kultur for innovasjon i ethvert arbeidsmiljø.

Prishistorikk

Lavest
162 KR
Høyest
182 KR
Gjennomsnitt
171 KR
Median
166 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Profile Books Ltd
Navn The Ten Faces of Innovation
GTIN/EAN/ISBN 9781781256152
Kategorier Bøker