Public Relations and Social Theory

Public Relations and Social Theory

Produktbeskrivelse

Boken "Public Relations and Social Theory: Key Figures, Concepts and Developments" utvider det teoretiske grunnlaget for studiet av offentlig relasjon ved å tilnærme seg arbeidet til ledende samfunnsteoretikere. Denne samlingen fokuserer på nøkkelfigurene innen samfunnsteori, blant annet Max Weber, Karl Marx, John Dewey, Jürgen Habermas, Niklas Luhmann, Michel Foucault, Ulrich Beck, Pierre Bourdieu, Anthony Giddens, Robert Putnam, Erving Goffman, Peter L. Berger, Gayatri Chakravorty Spivak, Bruno Latour, Dorothy Smith, Zygmunt Bauman, Harrison White, John W. Meyer, Luc Boltanski og Chantal Mouffe. Hver kapittel er viet til en enkelt teoretiker, og gir en grundig oversikt over de mest sentrale begrepene og bidragene deres, samtidig som det undersøkes hvordan disse kan anvendes innen praksis for offentlig relasjon. Hvert kapittel inneholder også en boks med en kort og presis presentasjon av teoretikeren, samt anbefalinger om nøkkelverk og sekundær litteratur.

Prishistorikk

Lavest
699 KR
Høyest
734 KR
Gjennomsnitt
716 KR
Median
719 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Public Relations and Social Theory
GTIN/EAN/ISBN 9781138281301
Kategorier Bøker