PublicAffairs

The Crux: How Leaders Become Strategists

The Crux: How Leaders Become Strategists

Produktbeskrivelse

I "The Crux: How Leaders Become Strategists" presenteres en banebrytende tilnærming til strategisk tenkning som utfordrer konvensjonell visdom. Boken, som har fått anerkjennelse fra ledende publikasjoner som Financial Times og Forbes, retter søkelyset mot hvordan ledere kan bli dyktige strategister ved å identifisere og håndtere de mest presserende utfordringene i sine organisasjoner. Richard P. Rumelt argumenterer for at mange strategier i næringslivet, offentlige etater og militære operasjoner ofte er preget av urealistiske håp og en uoversiktlig blanding av tiltak. I stedet for å fokusere på mål, fremhever Rumelt viktigheten av å finne «crux», eller kjernen av utfordringen – det aspektet som både kan overkommes og tilbyr det største potensialet for fremgang. Med levende og engasjerende fortellinger, fra Elon Musks nøkkelmoment med SpaceX til den amerikanske militærens strategiske tilpasninger, gir denne boken leserne innsiktene de trenger for å ta veloverveide og effektive beslutninger i møte med komplekse problemer. Dette er en uunnværlig guide for enhver leder som ønsker å skape betydningsfull innvirkning og utvikle en kraftig strategisk tilnærming.

Prishistorikk

Lavest
324 KR
Høyest
341 KR
Gjennomsnitt
333 KR
Median
331 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PublicAffairs
Navn The Crux: How Leaders Become Strategists
GTIN/EAN/ISBN 9781541701243
Kategorier Bøker