Feminismen har nådd nye høyder. Det som en gang ble ansett som et skjelsord, har blitt gjenstand for en ny markedsføring, der 'feminist' nå prydes av filmstjerner, popikoner, motedesignere og mangfoldige maktfaktorer som Beyoncé. Feminisme brukes til å drive reklamekampanjer for alt fra mobilabonnementer til undertøy og parfyme, og forvandler en bevegelse for sosial rettferdighet til et forbrukervalg i et stort marked. Målet er individuelt selvrealisering, hvor shopping ofte blir middelet, og kjendiser fungerer som talspersoner. Men hva innebærer det når sosial endring blir en merkevareidentitet? Feminismens imponerende inntog i dagens medie- og popkulturmarked har ikke kommet med løsninger på bevegelsens ufærdige oppdrag. Planned Parenthood er under kontinuerlig angrep, kvinner tjener fremdeles 77 prosent eller mindre av det menn tjener, og brutale angrep på kvinner, både på nettet og i det virkelige liv, er blitt en vanlig foreteelse.