Purple Cow av Seth Godin

Purple Cow av Seth Godin

Produktbeskrivelse

I boken "Purple Cow" argumenterer Seth Godin for at suksess i dagens marked handler om å være bemerkelsesverdig. Du er enten en lilla ku, eller du er ikke. Med andre ord, du kan være enestående eller usynlig—valget er ditt. Godin tar oss med på en reise gjennom suksesshistoriene til merker som Apple, Starbucks, Dyson og Pret a Manger, som på imponerende vis har oppnådd spektakulær vekst, mens tradisjonelle merkevarer har begynt å halvere i relevans. De gamle markedsføringsstrategiene, de såkalte P-ene—pris, kampanje og offentlighet—fungerer ikke lenger på samme måte. Den gyldne tiden for annonsering er over, og det er på høy tid å innføre en ny P: den Lilla Ku. Denne begrepet representerer noe fenomenalt, noe som går imot det konvensjonelle, og som rett og slett er utrolig. Godin oppfordrer leserne til å inkludere en lilla ku i alt de skaper og i alt de gjør, for å realisere noe virkelig bemerkelsesverdig. "Purple Cow" er et manifest for alle som ønsker å utvikle produkter og tjenester som virkelig er verdt å markedsføre. Hvis du setter pris på denne boken, vil du også få glede av Seth Godins klassiker, "This is Marketing".

Prishistorikk

Lavest
157 KR
Høyest
179 KR
Gjennomsnitt
161 KR
Median
157 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Purple Cow av Seth Godin
GTIN/EAN/ISBN 9780141016405
Kategorier Bøker