Qualitative Research in Business and Management av Michael D Myers

Qualitative Research in Business and Management av Michael D Myers

Produktbeskrivelse

Denne tilgjengelige og omfattende læreboken er skreddersydd for å bistå studenter og forskere innenfor forretnings- og ledelsesområdet med deres forskningsprosjekter. Boken gir en grundig gjennomgang av sentrale kvalitative forskningsmetoder og datainnsamlingsteknikker, samt en utforskning av hvordan man analyserer kvalitative data. I tillegg inneholder den uvurderlige råd om hvordan man skriver opp forskningen sin og får den publisert. I sin fjerde utgave er 'Qualitative Research in Business and Management' oppdatert for å gjenspeile den økende populariteten til nettbasert forskning og sekundær datainnsamling. Den nye utgaven omfatter også innhold relatert til kunstig intelligens, digitalisering av kvalitativ forskning, samt virtuelle feltarbeid. Michael D. Myers, som er professor i informasjonssystemer ved Institutt for informasjonssystemer og driftsledelse ved University of Auckland Business School i Auckland, New Zealand, har bidratt med sin omfattende erfaring og kunnskap til denne boken.

Prishistorikk

Lavest
589 KR
Høyest
631 KR
Gjennomsnitt
617 KR
Median
618 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Qualitative Research in Business and Management av Michael D Myers
GTIN/EAN/ISBN 9781529667264
Kategorier Bøker