Quarto Publishing Group USA Inc

A Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded

A Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded

Produktbeskrivelse

God informasjon gir designere en konkurransefordel. Å forstå ønskene til en klient, samt behovene og preferansene til målgruppen, er avgjørende for innovasjon. Evnen til å samle inn forskning, analysere funn og anvende dem i prosjektmål er like viktig for vellykkede designteam som deres konseptuelle og estetiske ferdigheter. Denne essensielle håndboken gir leserne innsikt i hva designforskning er og hvorfor den er nødvendig, og skisserer anerkjente teknikker og metoder, samt hvordan man integrerer dem i enhver kreativ prosess. A Designer’s Research Manual har vært en av de første bøkene som anvendte forskningspraksiser til fordel for visuelle kommunikasjonsdesignere. Denne etterlengtede andre utgaven følger mer enn et tiår med aktiv bruk av praktikere, designelever og studenter over hele verden. Den omfattende oppdaterte utgaven av A Designer's Research Manual inneholder: * Over 25 anerkjente forskningsstrategier og taktikker * Tillegg av innhold om planlegging av forskning, analyse av resultater.

Prishistorikk

Lavest
283 KR
Høyest
302 KR
Gjennomsnitt
291 KR
Median
296 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Quarto Publishing Group USA Inc
Navn A Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded
GTIN/EAN/ISBN 9781631592621
Kategorier Bøker