A Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded
Produktbeskrivelse
God informasjon gir designere en konkurransefordel. Å forstå ønskene til en klient, samt behovene og preferansene til målgruppen, er avgjørende for innovasjon. Evnen til å samle inn forskning, analysere funn og anvende dem i prosjektmål er like viktig for vellykkede designteam som deres konseptuelle og estetiske ferdigheter. Denne essensielle håndboken gir leserne innsikt i hva designforskning er og hvorfor den er nødvendig, og skisserer anerkjente teknikker og metoder, samt hvordan man integrerer dem i enhver kreativ prosess. A Designer’s Research Manual har vært en av de første bøkene som anvendte forskningspraksiser til fordel for visuelle kommunikasjonsdesignere. Denne etterlengtede andre utgaven følger mer enn et tiår med aktiv bruk av praktikere, designelever og studenter over hele verden. Den omfattende oppdaterte utgaven av A Designer's Research Manual inneholder: * Over 25 anerkjente forskningsstrategier og taktikker * Tillegg av innhold om planlegging av forskning, analyse av resultater.