Quarto Publishing Group USA Inc

Brand Identity Essentials, Revised and Expanded

Brand Identity Essentials, Revised and Expanded

Produktbeskrivelse

Boken «Brand Identity Essentials, Revised and Expanded» gir en grundig oversikt over grunnleggende retningslinjer og prinsipper for logo- og merkevaredesign, presentert gjennom 100 sentrale prinsipper. Den utforsker elementene som er avgjørende for en vellykket grafisk identitet, identitetsprogrammer og merkevareidentitet, samt de ulike strategiene og komponentene som er involvert. En bedrifts identitet strekker seg langt utover bare logoen; den spiller en essensiell rolle i hvordan offentligheten oppfatter selskapet, produktene det tilbyr og dets effektivitet. Det er designerens ansvar å visualisere merkevaren og skape det inntrykket som publikum får. Denne klassiske designreferansen, nå oppdatert og utvidet, legger et solid grunnlag for merkevarebygging, og viser hvordan sterke merkevarer kan konstrueres gjennom eksempler på verdensklasse design. Temaene i boken inkluderer blant annet: En følelse av sted, kulturelle symboler, logoer som historiefortellere, hva som er 'on brand?', merkepsychologi, bygging av en online identitet, håndtering av flere merker, eie en estetikk, logo-livssykluser og programmer som skiller seg ut.

Prishistorikk

Lavest
352 KR
Høyest
386 KR
Gjennomsnitt
368 KR
Median
369 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Quarto Publishing Group USA Inc
Navn Brand Identity Essentials, Revised and Expanded
GTIN/EAN/ISBN 9781631597084
Kategorier Bøker