Oppdag hvordan du kan skape ikonisk visuell merkevarebygging som tåler tidens tann med de innovative verktøyene og inspirasjonen i "Logos That Last". Denne boken, som er tildelt American Graphic Design Award for bokdesign i 2023 av Graphic Design USA, er skrevet av den prisbelønte grafiske designeren Allan Peters. Han har destillert sin kunnskap og erfaring fra over 20 års karriere i dette banebrytende verket, som henvender seg til designere og merkevarestrategier på alle nivåer. Gjennom årene har Peters designet hundrevis av logoer for ledende merkevarer samt personlige prosjekter, og nå deler han for første gang sin unike kreative prosess i "Logos that Last". Lær hvordan du bygger sterke relasjoner med kunder samtidig som du fremmer konsistens og produktivitet. Boken inneholder også: * Detaljerte casestudier som følger designprosessen fra idé til ferdig produkt. * Tips for hvordan du kan forvandle en god idé til en fantastisk logo. * Strategier for å utvide en god logo til et dynamisk merkevaresystem. * Råd for hvordan du kan gjøre lidenskapen din om til et yrke.