Lær å designe enkle, kraftfulle og tidløse logoer med 'Principles of Logo Design' av George Bokhua. Denne boken, som vant den prestisjetunge amerikanske grafiske designprisen for bokdesign i 2022 fra Graphic Design USA, tar sikte på å styrke dine designferdigheter. Når du tenker på et merke, er det ofte logoen – den visuelle representasjonen av et produkt, sted, eller foretak – som først slår deg. Kraften av enkelhet i disse merkene kan ikke overvurderes; en logo laget av enkle former kan formidle en sterkere beskjed enn en komplisert, og etterlater et varig inntrykk hos betrakteren. Bokhua, en anerkjent logo-designer, deler sin prosess for å skape logotyper som tåler tidens tann. Ved å anvende de varige prinsippene fra klassiske verk om rutenett-systemer av Josef Muller-Brockmann og form og design av Wucius Wong, utdyper Bokhua innholdet fra sine populære nettkurs. Han viser i detalj hvordan man kan maksimere kommunikasjonen med minimal informasjon ved å bruke enkle, monokromatiske former for å skape logoer. Denne omfattende boken inkluderer praktiske tips og teknikker for å mestre kunsten å logo-design, perfekt for både nybegynnere og erfarne designere som ønsker å forbedre sitt håndverk.