Quarto Publishing Group USA Inc

The Pocket Universal Principles of UX

The Pocket Universal Principles of UX

Produktbeskrivelse

Denne lommevennlige utgaven av 'Universal Principles of UX' inkluderer de viktigste konseptene og retningslinjene fra den originale versjonen i et praktisk, kompakt format. Boken er rikt illustrert og lett å navigere, og den kombinerer klare forklaringer av hvert enkelt konsept med visuelle eksempler som viser hvordan ideene kan anvendes i praksis. Innholdet er organisert i seks hovedkategorier: Vurdere, Empatisere, Definere, Forske, Designe og Validere. Her finner man prinsipper som er så mangfoldige som: 'Design er ikke nøytral', 'Gjør valget enkelt', 'Noe kompleksitet kan ikke reduseres', 'Kartlegg økosystemet', 'Så du tror du kan rulle', og 'Ikke vurder ditt eget arbeid'. Brukeropplevelse er et felt preget av sin bredde, kompleksitet og vedvarende utvikling. Denne boken er ikke en kronologisk gjenfortelling av brukeropplevelsesdesigns historie. Den er heller ikke en teknisk hvordan-man-blir-en-perfekt-brukeropplevelsesdesigner-bok som guider deg steg for steg. Dette er en filosofisk antologi av virkelige case.

Prishistorikk

Lavest
209 KR
Høyest
219 KR
Gjennomsnitt
214 KR
Median
214 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Quarto Publishing Group USA Inc
Navn The Pocket Universal Principles of UX
GTIN/EAN/ISBN 9780760388037
Kategorier Bøker