Quarto Publishing Group USA Inc

Universal Principles of UX

Universal Principles of UX

Produktbeskrivelse

Behersk kunsten av brukeropplevelsesdesign gjennom 100 lover, retningslinjer, menneskelige fordommer og generelle hensyn i denne omfattende, tverrfaglige encyklopediaen. "Universal Principles of UX" er rike på illustrasjoner og lett å navigere, og kombinerer klare forklaringer av hvert konsept med visuelle eksempler på hvordan ideene anvendes i praksis. Boken er delt opp i seks brede kategorier: * Vurdere * Empatisere * Definere * Forske * Designe * Validere. I tillegg presenteres prinsipper som: * Design er ikke nøytral * Gjør valget enkelt * Noen kompleksitet kan ikke reduseres * Kartlegg økosystemet * Så du tror du kan skrolle * Ikke bedøm din egen lekse. Brukeropplevelse er et felt kjent for sin utstrakthet, kompleksitet og vedvarende utvikling. Denne boken er hverken en kronologisk gjenfortelling av historien om brukeropplevelsesdesign, eller en teknisk hvordan-bok som viser deg hvordan du kan bli en perfekt brukeropplevelsesdesigner steg for steg. I stedet fungerer den som en filosofisk antologi av caser.

Prishistorikk

Lavest
398 KR
Høyest
415 KR
Gjennomsnitt
405 KR
Median
406 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Quarto Publishing Group USA Inc
Navn Universal Principles of UX
GTIN/EAN/ISBN 9780760378045
Kategorier Bøker