I 2018 ble "Questions Are the Answer" tildelt sølvprisen i Nautilus Book Awards. Tenk deg om du kunne finne en bedre løsning på et av dine mest kompliserte problemer – enten det gjelder jobb, lokalsamfunnet eller hjemmelivet – bare ved å endre spørsmålet du stiller? Mange kreative problemløsere forteller at nøkkelen til suksess ofte ligger i å stille et annet spørsmål. Ta for eksempel Debbie Sterling, sosialentreprenøren bak GoldieBlox. Hennes idé oppsto da en venn klagde over at det var for få kvinner innen ingeniørfag, og Sterling undret seg: 'Hvorfor er egentlig alle de flotte byggelekene laget for gutter?' Vi har også Richard Thaler, Nobelprisvinner som spurte: 'Ville det endre økonomisk teori dersom vi sluttet å late som folk er rasjonelle?' Og ikke minst, Jeff Bezos, hvis utrettelige tilnærming til problemløsning har drevet Amazons eksponentielle vekst, med uttalelsen: "Å få det rette spørsmålet er nøkkelen til å få det rette svaret." Store spørsmål som disse har en katalytisk kvalitet; de bryter ned barrierer for kreativ tenkning og styrer jakten på løsninger i nye retninger.