Basert på en omfattende studie av 7 000 selskaper over en femårsperiode, avdekker "The Breakthrough Company" hvorfor den store majoriteten av småbedrifter forblir små, ofte ikke fordi de ønsker det, men som et resultat av ulike utfordringer. Kun en ekstremt liten prosentandel - bare én av tusen - klarer å bryte gjennom til toppsjiktet i næringslivet. I denne boken henvender teknologisjef og Fortune 500-konsulent Keith McFarland seg til bunnsolide data for å vise hvordan vanlige selskaper kan oppnå ekstraordinære resultater. McFarland identifiserer en konkret rekke strategier og ferdigheter som er nøkkelen til gjennombrudds suksess, og han argumenterer for at disse kan etterfølges av enhver bedrift, fra oppstartsbedrifter til bransjeledere. Hver kapittel avsluttes med kraftfulle og spesifikke handlingsskritt, samt uvurderlige råd fra anerkjente bedriftsledere som har oppnådd enestående vekst og lønnsomhet. "The Breakthrough Company" er fylt med praktiske verktøy og innsikter som motbeviser vanlige myter, og er et verdifullt hjelpemiddel for alle som ønsker å ta sin virksomhet til en ny høyde.