RANDOM HOUSE USA INC

Unlocking the Customer Value Chain

Unlocking the Customer Value Chain

Produktbeskrivelse

Basert på seks års grundig forskning, avslører Harvard Business School-professor Thales S. Teixeira hvordan og hvorfor industrier blir forstyrret, samt hva etablerte selskaper kan gjøre for å respondere. Boken gir også innsikt i hva potensielle oppstartsbedrifter må mestre hvis de ønsker å oppnå en konkurransefordel. Teixeira avdekker et mønster i forstyrrelser innen ulike industrier, enten det gjelder selskaper som Uber, Airbnb, eller en rekke andre oppstartede virksomheter som har rystet etablerte aktører og truet den bestående ordnen. For at forstyrrende aktører skal utgjøre en trussel mot en industri, må de klart bryte lenken i prosessen for valg, kjøp eller konsum av et produkt eller en tjeneste. Teixeira viser at nykommere ikke nødvendigvis prøver å konkurrere direkte med, eller overta, en dominerende aktør. I stedet fokuserer de på å frata en del av forbrukernes beslutningsprosess, slik Birchbox gjorde ved å tilby kvinner en ny måte å prøve ut skjønnhetsprodukter fra forskjellige kosmetikk- og parfymefirmaer, uten å måtte besøke butikker som Revlon eller Estée Lauder.

Prishistorikk

Lavest
339 KR
Høyest
442 KR
Gjennomsnitt
371 KR
Median
365 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke RANDOM HOUSE USA INC
Navn Unlocking the Customer Value Chain
GTIN/EAN/ISBN 9781524763084
Kategorier Bøker