Real-Time Rendering, Fourth Edition av Tomas Akenine-Moller, Eric Haines, Naty Hoffman
Produktbeskrivelse
Boken "Real-Time Rendering, Fourth Edition" tilbyr en omfattende referanse om grunnleggende prinsipper og de nyeste teknikkene innen tre-dimensjonal interaktiv datagrafikk. Den egner seg for alle som ønsker å forbedre hastigheten og bildekvaliteten i sine grafiske prosjekter, samt forstå egenskapene og begrensningene ved akselereringsalgoritmer og grafikk-APIer. Den nyeste fjerde utgaven er oppdatert med et eget kapittel om virtuell virkelighet og utvidet virkelighet, samt dekker nye temaer som visuell utseende, global belysning og buer og buede flater. Dette er en viktig ressurs for alle som er seriøse om datagrafikk og ønsker å lære om algoritmer som skaper syntetiske bilder raskt nok til at brukeren kan interagere med et virtuelt miljø. Boken anbefales av eksperter i bransjen og er kjent for sin grundige dekning av emner med gode referanser for videre utforskning.