Opplever teamet ditt stress og uklare prioriteringer? Er det usikkerhet om hva hver enkelt jobber med, mens ledelsen ikke gir den nødvendige støtten? Hvis du kjenner deg igjen i disse utfordringene, er denne boken en uvurderlig ressurs. "Real-World Kanban" gir deg innsikt gjennom fire grundige casestudier som viser hvordan Kanban-metodologien har ført til betydelige forbedringer i tid til markedet og skapt en felles fokus mellom markedsføring, IT og drift. Hver casestudie inneholder illustrasjoner av Kanban-tavler, diagrammer og grafer som gir deg muligheten til å se hvordan prosessene fungerer i praksis. Ved å lære om en Lean-tilnærming får du en dypere forståelse for hvordan Kanban har gjort en reell forskjell i fire autentiske situasjoner. Boken belyser hvordan ulike team har anvendt Kanban for å oppnå paradigmeskiftende forbedringer innen programvareutvikling. Disse teamene har hatt problemer med overarbeid, uklare prioriteringer og mangel på retning. Gjennom å studere deres suksesser får du verdifull innsikt i hvordan du kan implementere betydelige endringer i dine egne prosjekter. De fire casestudiene i denne boken viser hvordan man kan: * Forbedre hele verdikjeden ved å bruke Enterprise-level Kanban.