Visste du at bare én av hundre bedriftsledere har kunnskap om de mest effektive teknikkene for å skape kraftfull reklame? I boken "Cashvertising" av Drew Eric Whitman avdekkes en rekke ukjente fakta som kan forvandle måten du markedsfører ditt produkt eller din tjeneste på. For eksempel leser 60 prosent av folk kun overskrifter; din overskrift må fange oppmerksomheten deres, ellers vil reklamen din sannsynligvis ikke lykkes. Videre viser undersøkelser at bildetekster til fotos tiltrekker seg 200 prosent mer lesertall enn vanlig tekst. Reklame med nedsatte priser får 20 prosent mer oppmerksomhet, og resultater viser at helsides annonser kun får omtrent 70 prosent av opplesningen til tilsvarende annonser i kvartalsformat. Fargede annonser er opptil 45 prosent mer effektive enn svart/hvite annonser. De største reklamebyråene i New York benytter seg hver dag av disse lite kjente hemmelighetene for å påvirke forbrukernes kjøpsbeslutninger. Og nå, takket være "Cashvertising", kan du også implementere disse teknikkene, uavhengig av om du driver en stor bedrift eller en liten pizzeria. Metodene som presenteres i boken er basert på menneskelig psykologi og fungerer uansett hvor du befinner deg, hva slags produkt eller tjeneste du tilbyr, og hvor du velger å annonsere.