Fra Drew 'Dr. Direct' Eric Whitman, den bestselgende forfatteren av Cashvertising, kommer en underholdende og lettfattelig tegneserie som dykker ned i forbrukerpsykologi. Smashvertising fungerer som et innholdsrikt, praktisk bedriftsseminar i tegneserieformat, skreddersydd for dagens videoorienterte lærere, for å avdekke hva som får forbrukere til å reagere – og dermed kjøpe. Uansett om du er hjemmebasert gründer, driver en liten butikk eller representerer en stor bedrift eller ideell organisasjon, vil alle dra nytte av å lese Smashvertising. Uansett hva du tilbyr eller hvordan du markedsfører det, vil denne praktiske, lettleste og visuelt imponerende boken lære deg utallige effektive teknikker om annonseringspsykologi som de beste reklameproffene bruker for å overtale folk til å kjøpe mer enn de kanskje hadde planlagt. Fakta er at dine ‘dårlige’ annonser inneholder usynlige feil som påvirker leserne på et ubevisst nivå. Resultatet? De velger å ikke kjøpe … og du lurer på hvorfor. Stopp galskapen! Lær i stedet kraftfulle teknikker innen forbrukerpsykologi som er bevist gjennom tiår med eksperimentering.