Responsive Teaching av Harry (Institute for Teaching UK) Fletcher-Wood
Produktbeskrivelse
Denne uunnværlige guiden hjelper lærere med å forbedre tilnærmingen sin til sentrale utfordringer i klasserommet. Bygget på forskning fra kognitiv vitenskap og formativ vurdering, sikrer boken at lærere kan tilby alle elever den støtten og utfordringen de trenger, på en bærekraftig måte. Med erfaring som lærer og lærerutdanner, kombinerer forfatteren evidensbaserte prinsipper med praktiske forslag. Boken inneholder: * En grundig utforskning av seks kjerneproblemer som alle lærere møter når de planlegger timer, vurderer læring og reagerer på elevene, * Effektive praktiske strategier for å takle hvert av disse problemene på tvers av ulike fag, * Nyttige eksempler på praksis av hver strategi og beretninger fra lærere som allerede benytter seg av disse tilnærmingene, * Sjekklister for å anvende hvert prinsipp vellykket, samt råd tilpasset lærere med spesifikke ansvarsoppgaver. Denne innovative boken er en verdifull ressurs for både nye og erfarne lærere som ønsker å bli mer responsive i sin undervisning.