Retail Marketing Management av Helen Goworek, Peter McGoldrick

Retail Marketing Management av Helen Goworek, Peter McGoldrick

Produktbeskrivelse

Boken 'Retail Marketing Management' gir en grundig innføring i de essensielle teoriene som er nødvendige for å forstå det komplekse detaljhandelsmiljøet. Den dekker alt fra kundeinnsikt og produktkjøp til butikkdesign og kommunikasjonsstrategier. Med en lettfattelig skrivestil, supplert med diagrammer og casestudier, gir teksten en dypere forståelse og læring. Boken henvender seg til alle som ønsker å øke sin kunnskap om detaljhandelen. Den presenterer en moderne tilnærming som forener detaljhandelsmarkedsføringsteori med gjeldende praksis og internasjonale eksempler. Den innledende delen tar for seg detaljhandelens natur, etterfulgt av en introduksjon til detaljhandelsmarkedsføring, forbrukeratferd, markedsmiksen i detaljhandelen, samt sentrale temaer som lokasjonsstrategier, merkevarebygging og etikk. Forfatterne og bidragsyterne benytter en integrert tilnærming for å forklare disse emnene.

Prishistorikk

Lavest
749 KR
Høyest
829 KR
Gjennomsnitt
800 KR
Median
797 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Retail Marketing Management av Helen Goworek, Peter McGoldrick
GTIN/EAN/ISBN 9780273758747
Kategorier Bøker