Med over 3 milliarder spillere verden over, åpner seg en enorm mulighet for å bruke gaming som en kraft for det gode. I boken "Gaming for Good" utforskes hvordan spill påvirker atferd og beslutningstaking hos spillere, og hvordan vi kan snu den ofte negative oppfatningen av gaming til noe positivt. Denne boken er en verdifull ressurs for alle, enten du er gamer, en del av spillindustrien, interessert i spill som outsider, eller en forelder som bekymrer seg for virkningen av spill på barna dine. Les boken for å: - Få en dypere forståelse av både spillindustrien og spillkulturen, samt hvorfor den egner seg perfekt for å takle globale utfordringer. - Oppdage hvordan spill kan være en positiv kraft i samfunnet, støttet av virkelige eksempler og intervjuer med ledende aktører i bransjen. - Bli inspirert til å skape en positiv innvirkning gjennom spill. - Innse at å 'gjøre godt' også betyr 'å lykkes' og kan føre til bredere fordeler som økt engasjement.