Bli med inn i den spennende verdenen av store teknologiselskaper med "Rethinking Competitive Advantage" av Ram Charan, en anerkjent forfatter med flere millioner solgte bøker og rådgiver for noen av verdens mest fremtredende administrerende direktører. I en tid der de gamle forretningsreglene ikke lenger gjelder, tilbyr Charan en innsiktsfull og praktisk veiledning for ledere og enkeltpersoner på alle nivåer. Denne boken gir en grundig analyse av hvordan selskaper kan schaff en konkurransefordel i den digitale tidsalder. Ved å se nærmere på hverdagen i gigantene som Netflix, Amazon og Alibaba, avdekker Charan seks avgjørende regler disse selskapene følger for å forbli i forkant. Fra deres fokus på å skape corporate 'økosystemer' til innovative tilnærminger til teamorganisering og inntektsgenerering, viser boken hvordan du kan anvende disse strategiene for å transformere din egen virksomhet allerede i dag. Med lovord fra publikasjoner som Forbes og Harvard Business Review, er dette en nødvendighet for alle som ønsker å navigere det moderne forretningslandskapet.