Revenue Management for the Hospitality Industry av David K. (Lansing Michigan) Hayes, Joshua D. Hayes, Peggy A. Hayes
Produktbeskrivelse
I den nyreviderte andre utgaven av 'Revenue Management for the Hospitality Industry', presenterer et kompetent team av bransjeeksperter en grundig og innsiktsfull gjennomgang av priser og inntektsoptimaliseringsstrategier innen hotell- og serveringsbransjen. Boken dykker ned i både mellomliggende og avanserte emner innen inntektsledelse og gir et oppdatert perspektiv på hvordan man effektivt kan bruke differensiert prising som et sentralt verktøy for inntektsforvaltning. Forfatterne belyser viktige begreper som er avgjørende for at fagfolk i hospitality-sektoren skal nå sine inntektsmål, samtidig som de tar for seg den økende betydningen av effektiv datainnsamling og -håndtering. Gjennom en fortløpende casestudie får leserne muligheten til å anvende prinsippene og strategiene for inntektsledelse som er presentert i bokens 14 kapitler. Boken er ideell for studenter som allerede har en viss kjennskap og forståelse av feltet.