Bang for the buck : the science of creating effective marketing
Produktbeskrivelse
Som markedsfører står du ofte overfor mange dilemmaer: Bør du prioritere merkevarebygging eller salgsfokusert markedsføring? Skal du bruke rasjonelle eller følelsesmessige annonser? Hvordan skal du vurdere ulike mediekanaler opp mot hverandre? Mange eksperter hevder at det finnes ett riktig svar på disse spørsmålene. Dessverre er virkeligheten mer kompleks. Den rette løsningen for din spesifikke situasjon krever en helhetlig forståelse av kundepsykologi. Etter år med forskning og samarbeid med markedsførere, har Erik Modig og Martin Söndergaard utviklet 'Influence Matrix', en ny tilnærming for å forstå dagens mange markedsføringsteorier. Dette praktisk anvendbare rammeverket fanger opp innsiktene fra de 100 mest populære bøkene og de 300 mest siterte fagfellevurderte artiklene innen markedsføring, kommunikasjon, og beslutningstaking. Ved å bruke dette rammeverket vil du kunne identifisere og takle dine viktigste markedsføringsutfordringer, og ta både din markedsstrategi og kommunikasjonsmetodikk til nye høyder.