Innovasjon på tvers av hele virksomheten er den definitive måten å oppnå vekst på. Likevel er det mange virksomheter som sliter med å finne ut hvordan de kan oppnå dette. "Innovative Growth" tilbyr innsikt i hvordan man kan få innovasjon til å skje. Mens de fleste bøker om innovasjon retter seg mot oppstartsbedrifter eller store selskaper, blir de unike utfordringene for mellomstore virksomheter (MSB) og strategiske forretningsenheter (SBU) – vekstmotoren i de fleste økonomier – ofte oversett. Denne autoritative boken gir en klar veiledning til din virksomhet for å navigere i innovasjonsreisen, fra nåværende til ønsket ytelse. Den skjærer gjennom overflod av innovasjonsverktøy for å fokusere på de essensielle evnene som driver vekst. Boken inneholder: * Tydelige faser og sjekklister for ledelseshandlinger, * Nøkkelverktøy med detaljert veiledning for praktisk bruk, * Håndtering av interessenters tankesett gjennom hele reisen, og * 24 internasjonale casestudier.