I en stadig mer kompleks og uforutsigbar forretningsverden har tradisjonelle nøkkelprestasjonindikatorer (KPI) vist seg utilstrekkelige for å måle suksess. Det er nødvendig med en mer menneskesentrert tilnærming som tar hensyn til de underliggende faktorene. I boken "KPIs A New Approach" utforskes årsakene til denne nødvendige endringen og hvordan den vil påvirke status quo. Tradisjonelle KPI-er har ofte fokus på kortsiktige resultater, i stedet for på langsiktig bærekraft for organisasjonen. De nye KPI-ene - som holder folk informert, involvert, interessert og inspirert - tar en bred og helhetlig tilnærming til konteksten der organisasjonen opererer. Denne boken er en nødvendig lesning for alle som ønsker å forstå betydningen av menneskesentrert lederskap i dagens usikre og hurtig skiftende verden. Den gir praktiske råd om hvordan man implementerer de nye KPI-ene og presenterer overbevisende argumenter for fordelene man kan oppnå for organisasjonen ved å prioritere trivsel for sine ansatte.