Har du noen gang lurt på hva som gjør kjente navn som Oprah, Ellen eller Beyoncé så innflytelsesrike? Verdien ligger i influencer branding, og Laura Bull er her for å dele sin dybdekunnskap om emnet. Med ti års erfaring fra Sony Music Entertainment, hvor hun ble en av selskapets yngste ledere og ledet utviklingen og markedsføringen av artister for anerkjente merkevarer, har Bull opparbeidet seg en omfattende ekspertise. Hun spesialiserer seg på å omforme gründere til levedyktige merkevarer og undervisning om hva som skal til for å bli en innflytelsesrik person. Uansett om du er artist, blogger, utøver, politiker, forfatter eller tenker, vil denne boken endre måten du anskuer din ‘merkevare’ og fremtiden din på. Bull kombinerer positive psykologiske prinsipper med tradisjonelle merkevarestrategier, og hun avdekker sin banebrytende Brand Matrix som tar deg fra personlig branding til det distinkte universet av influencer branding. Denne intelligente og lettfattelige lesningen tilbyr også en rekke verktøy, øvelser og ressurser som er basert på reelle erfaringer.