Effektiviser dine kjøpere for raskere B2B-salg Hva som driver B2B-salg mest effektivt - er det fokuset på hva du gjør som selger, eller hva din talsmann og kjøpergruppen gjør bak kulissene? Nyeste forskning viser tydelig at B2B-kjøpsprosessen har blitt for kompleks og utfordrende, og dagens kjøpere ønsker seg selskaper og erfarne veiledere som gjør prosessen enklere. Ved å sette fokus på å gjøre kjøp enklere, vil dine potensielle kunder kjøpe fra deg raskere og oftere. Salgsteam kan redusere salgssyklusen med opptil 68 % når de lærer å utruste sin talsmann - de som fremmer løsningen deres inne i målkontoret - ved å bruke DEEP-C(TM)-rammeverket for kjøperutstyr: Oppdag, Engasjer, Utruste, Personaliser og Veilede. Denne boken veileder salgsledere og fagfolk gjennom prosessen med å gå fra en salgssentrert tilnærming til en modell for kjøperutstyr som reduserer kjøpsfrikasjon og akselererer kjøpet.