Er du en leder eller en ambisiøs leder som ønsker å forbedre kundeopplevelsen på en tydelig og praktisk måte? Da er denne boken noe for deg. I 'You're CX'y And We Know It' deler vi våre erfaringer fra over seksti år med virksomhet, ledelse, drift, teknologi og kundeopplevelse. Boken er utformet for å lære deg noe nytt, samtidig som den er underholdende og kan hjelpe deg med å transformere både din bedrift og deg selv. Forbered deg på å le, vokse og nyte prosessen! Kapitlene er korte nok til å lese over en kopp kaffe, og kan leses i hvilken som helst rekkefølge, noe som gir deg friheten til å dykke inn når som helst du trenger litt inspirasjon eller et godt puff fremover. Vi har fylt boken med ekte eksempler, anekdoter, inspirerende sitater og viktige læringspunkter. Her er det minimalt med pomp og prakt, men mye liv og energi. Bli med inn i CX-verdenen innen teknologi - du er CX'y, og vi vet det!