«Design for Impact» er en lettfattelig guide til A/B-testing som introduserer deg for prosessen bak konverteringsdesign. Boken gir deg verktøyene og tipsene du trenger for å implementere effektive eksperimenter i din virksomhet. Erin Weigel bruker en selvironisk humor som vil underholde leseren og sørge for at du smiler, om ikke ler høyt. Et ekstra plus er verktøysettet 'The Good Experimental Design', som oppsummerer det du lærer i en trinn-for-trinn prosess du kan anvende i det daglige arbeidet. Hvem bør lese boken? Dersom du er en nysgjerrig person som jobber innen teknologi og ønsker å skape innflytelse med arbeidet ditt, er denne boken for deg. Er du en leder som vil hjelpe teamet ditt med å ta bedre beslutninger, så er dette også boken for deg. Ønsker du å forbedre din tilnærming til eksperimentering, bør du absolutt lese denne boken. Kort sagt, alle - fra administrerende direktører til markedsførere, ingeniører, produktansvarlige, designere og innholdsskapere - vil ha nytte av «Design for Impact». Ta med deg en morsom og balansert tilnærming til digitale produkter.