Rosenfeld Media

Eye Tracking the User Experience

Eye Tracking the User Experience

Produktbeskrivelse

Boken "Eye Tracking the User Experience" utforsker hvordan øyesporing kan revolusjonere forståelsen av brukerens interaksjon med digitale plattformer. Den gir en dyptgående analyse av hvordan visuelle oppmerksomhet har en direkte innvirkning på brukeropplevelsen. Forfatterne deler praktiske eksempler og metodologier, noe som gjør det enklere for designere og utviklere å implementere øyesporing i sine prosjekter. Gjennom en grundig gjennomgang av teknologiens anvendelse, belyser boken viktigheten av data i beslutningsprosesser, og gir innsikt i hvordan man kan forbedre produkter og tjenester gjennom bedre forståelse av brukerens atferd. Enten du er ny innen feltet eller en erfaren profesjonell, gir denne boken verktøyene du trenger for å optimalisere brukeropplevelsen.

Prishistorikk

Lavest
731 KR
Høyest
762 KR
Gjennomsnitt
748 KR
Median
747 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Rosenfeld Media
Navn Eye Tracking the User Experience
GTIN/EAN/ISBN 9781933820101
Kategorier Bøker