Boken “Social Media Strategy: Marketing, Advertising and Public Relations in the Consumer Revolution, Third Edition” fungerer som en omfattende veiledning for markedsføringskommunikasjon, reklame og PR i en digital verden hvor forbrukeren har fått kontrollen. Denne utgaven gir verdifulle innsikter og kunnskap som ikke bare inkluderer de nyeste reklameteknikkene, men også et bredt spekter av sosiale vitenskapskonsepter som Quesenberry mestrer på en eksemplarisk måte. Gjennom boken lærer leseren om viktigheten av å integrere sosiale medier i organisasjonens overordnede strategi. Avslutningsvis viser forfatteren hvordan man kan samle de mange emnene, noe som tydeliggjør at fagfeltet har mange markedsførere som har blitt akademikere. Dette gir en læringsplattform som er ytterst relevant for studenter og fagpersoner, der virkelige problemstillinger blir presentert på en akademisk måte. Etter å ha brukt boken i undervisningen, er jeg overbevist om at mine studenter vil ha den som en uunnværlig ressurs i sine første arbeidsplasser.