SAGE PUBLICATIONS INC

Consumer Culture and Postmodernism

Consumer Culture and Postmodernism

Produktbeskrivelse

Den første utgaven av denne moderne klassikeren er kjent for å ha satt 'forbrukerkultur' på kartet, spesielt i forhold til postmodernismen. Denne utvidede nye utgaven inkluderer en grundig revidert forord som undersøker utviklingen innen forbrukerkultur siden den første utgaven. Videre inneholder det et nytt hovedkapittel om 'Modernitet og det kulturelle spørsmålet', samt en oppdatering av postmodernisme og utviklingen av samtidsvitenskap etter postmodernismen. Boken gir også et innblikk i flere og alternative moderniteter, samt hvilke utfordringer forbrukerkulturen møter i Japan og Kina. Resultatet er en bok som utfordrer debatten om forbruk og kultur, fra en av de fremste skribentene på kultur og postmodernisme i vår tid.

Prishistorikk

Lavest
795 KR
Høyest
828 KR
Gjennomsnitt
813 KR
Median
812 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS INC
Navn Consumer Culture and Postmodernism
GTIN/EAN/ISBN 9781412910149
Kategorier Bøker