SAGE PUBLICATIONS INC

Focus Groups As Qualitative Research

Focus Groups As Qualitative Research

Produktbeskrivelse

Boken 'Focus Groups as Qualitative Research' av David L. Morgan gir en grundig innføring i bruk av fokusgrupper som metode innen kvalitativ forskning. Den opprettholder det høye nivået fra tidligere utgivelser i Sage-serien om kvalitative forskningsmetoder. Morgan tar for seg flere praktiske aspekter ved gjennomføringen av fokusgrupper, inkludert moderatorens rolle og gruppestørrelsens betydning. Gjennom omfattende eksempler og tankevekkende råd retter han seg mot akademikere som bruker fokusgrupper i sin forskning, noe som gjør dette verket unikt sammenlignet med andre bøker på markedet. Med en kritisk tilnærming til bruken av fokusgrupper i moderne markedsforskning, gir boken et nyttig grunnlag for akademiske diskusjoner om hva gruppeintervjuer kan bidra med i forskningen. Dette gjør den til en uvurderlig ressurs for både forskere og studenter som ønsker å forstå og anvende denne metoden på en effektiv måte.

Prishistorikk

Lavest
449 KR
Høyest
532 KR
Gjennomsnitt
508 KR
Median
521 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS INC
Navn Focus Groups As Qualitative Research
GTIN/EAN/ISBN 9780761903437
Kategorier Bøker