SAGE PUBLICATIONS INC

Media Audiences

Media Audiences

Produktbeskrivelse

Uansett om vi ser på TV, surfer på internett, lytter til musikk på våre iPods, eller leser en roman, er vi alle engasjert som publikum i mediene. Begrepet 'publikum' er imidlertid komplisert og har gjennomgått betydelige historiske endringer ettersom nye former for medierte kommunikasjonsformer har utviklet seg, fra trykk og telegrafi til radio, film, TV og internett. I den andre utgaven av 'Media Audiences: Effects, Users, Institutions, and Power' utforskes konseptet mediepublikum fra fire brede perspektiver: som 'ofre' for massemediene, som markedskonstruksjoner og varer, som brukere av mediene, og som produsenter og subkulturer innenfor massemediene. Målet med teksten er å gi studenter muligheten til å tenke kritisk om rollen og statusen til mediepublikummet i dagens samfunn, og reflektere over deres relative makt i forhold til institusjonelle medieprodusenter.

Prishistorikk

Lavest
1554 KR
Høyest
1620 KR
Gjennomsnitt
1590 KR
Median
1588 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS INC
Navn Media Audiences
GTIN/EAN/ISBN 9781506397405
Kategorier Bøker