SAGE PUBLICATIONS INC

Methodological Thinking

Methodological Thinking

Produktbeskrivelse

Boken 'Methodological Thinking: Basic Principles of Social Research Design' fokuserer på den underliggende logikken bak samfunnsforskning og oppfordrer leserne til å se forskningsmetoder som en tankegang. Denne boken gir en oversikt over grunnprinsippene i samfunnsforskning, inkludert kjennetegnene ved forskningsspørsmål, betydningen av litteraturgjennomganger, variasjoner i metoder for datainnhenting og utvalgsmetoder. I den andre utgaven er det en revidert kapittel om forskningsfundamenter, med fokus på vitenskapsfilosofi og etikk, samt en styrking av kritisk tenking. Det er også lagt til økt oppmerksomhet på evaluering av forskningen, samt et nytt utvalg av kortere, tverrfaglige tidsskriftartikler som er tilpasset et bredt spekter av lesere.

Prishistorikk

Lavest
822 KR
Høyest
857 KR
Gjennomsnitt
841 KR
Median
840 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS INC
Navn Methodological Thinking
GTIN/EAN/ISBN 9781506304717
Kategorier Bøker